Problemy z erekcją

Masz zaburzenia erekcyjne? Sprawdź do kogo się zgłosić ze swoim problemem?

Specjalności medyczne

Seksuolog, urolog, kardiolog czy też androlog. Jest tak naprawdę wiele medycznych specjalności, które się zajmują diagnozowaniem oraz także leczeniem erekcyjnych zaburzeń. Czasami już po mniej więcej dwóch czy też trzech wizytach w lekarskim gabinecie https://www.aptekakamagra.pl/viagra.html okazuje się, że rozwiązać można problem, z którym od dawna się borykał mężczyzna. Dlatego właśnie warto z lekarzem już swoje pierwsze symptomy zaburzeń w seksualnym życiu skonsultować. Mało kto wie, że aż 65% mężczyzn, którzy miewają kłopoty erekcyjne swojego schorzenia z lekarzem nie konsultuje. Tenże jakże smutny wniosek wypływa z licznych badań. Seksualne dysfunkcje są traktowane wciąż niczym temat tabu. Co więcej seksualna sprawność jest synonimem męskości. Sprawia to nic innego jak to, że mężczyźni właśnie niechętnie pomocy szukają u specjalistów i wcale się nie leczą. Czasami także sięgają po jakieś suplementy diety, które są dostępne bez recepty. Co gorsza kupują preparaty, które są sprzedawane na czarnym rynku. Preparaty te nie mają działania terapeutycznego sprawdzonego, ale stanowią bardzo często zagrożenia dla zdrowia jak i także życia mężczyzny.

Wynika to ze wstydu

Na pewno barierą w szukaniu pomocy fachowej jest wstyd. Czasami wynika to ze zwykłej niewiedzy na temat ten gdzie się skierować z problemem. Panowie bardzo często także się zastanawiają jaki lekarz w ogóle leczy impotencję? Warto jak najbardziej szukać u specjalistów pomocy, ponieważ kłopoty z erekcją nie ustąpią same, a już się okazuje, że po dwóch wizytach nawet można się poczuć o wiele, wiele lepiej.

Na początek lekarz pierwszego kontaktu

Warto podzielić się swoimi problemami w pierwszej kolejności z lekarzem tak zwanego pierwszego kontaktu. On właśnie polecić może jakiś specjalistów, którzy się zajmują problemami erekcyjnymi w naszej najbliższej okolicy. Sam lekarz pierwszego kontaktu okazać się może niezmiernie pomocny, ponieważ bardzo często zaburzenia erekcyjnego swoje źródło mają w chorobach ogólnoustrojowych oraz bywają już pierwszym sygnałem, który te schorzenia pozwala zdiagnozować.

Dieta nie tylko na piękną cerę

Dobrze zbilansowana dieta https://viagra.edu.pl/viagra.html to podstawa prawidłowego funkcjonowania organizmu. Okazuje się, że ma ona także wpływ na potencję i wzmocnienie erekcji. Nie każdy jest jednak świadomy jej zbawiennego wpływu i afrodyzjaków, jakie kryją się w niepozornych składnikach. Współczesny mężczyzna narażony jest na działanie wielu szkodliwych czynników (zanieczyszczenie środowiska, przetworzona żywność, przepracowanie, stres i wiele innych), które mogą obniżyć sprawność seksualną. Tymczasem wprowadzenie do codziennej diety kilku zdrowych nawyków i składników może zupełnie odmienić tę sytuację. Oto najważniejsze elementy, jakie powinny się znaleźć w męskim menu.

NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe)

Do tej grupy zaliczamy kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 i omega-9, mają działanie przeciwzapalne. Gdzie można znaleźć tego typu składniki? Przede wszystkim w rybach, owocach morza, a także orzechach i nasionach. Ich duże porcje zawierają znane superfoods, czyli nasiona chia, a także ich polska odmiana, czyli siemię lniane. Jeśli chodzi zaś o orzechy, to warto postawić szczególnie na włoskie.

Cynk

Jeśli w diecie brakuje cynku, to może się to stać przyczyną zmniejszonych potrzeb seksualnych. Odpowiednia jego podaż wpływa za to na zwiększenie ilości testosteronu we krwi, widoczny jego wzrost osiągnięty przez uzupełnienie można obserwować tylko w sytuacji wypełnienia braku. Jak wskazują dotychczasowe badania mężczyźni, którzy mają prawidłowy jego poziom nie odczuwają nagłego wzrostu hormonu. Produkty bogate w cynk to również owoce morza (szczególnie ostrygi), morskie ryby oraz nasiona i orzechy, a także produkty pełnoziarniste.

Oprócz tego warto postawić na takie składniki jak: selen, glicyna i prolina, witamina D, inozytol, cholina czy tyroksyna.

Dieta idealna

Aby zmaksymalizować właściwości odżywcze wspomnianych składników diety, warto postawić na ich obecność w diecie. Dlatego w codziennym jadłospisie warto umieścić także :

  • otręby,
  • ryż brązowy,
  • pestki dyni,
  • chude mięso,
  • pietruszkę,
  • krewetki i homary.